Saturday, August 29, 2009

Kenapa saya....

Gembira....

Saya gembira kerana..


  • Saya dapat berbuka puasa bersama team 3R di RedComm Kelana Jaya Jumaat lalu. Best gellest! Dapat jumpa Fidah, Tini and Celina yg sememangnya sgt cool.dorang tak control la mcm certain celebrity yg bajet fames tp tak femes sgt pn..gegegegege..seriously dorang best. Pastu plak dapat jumpa Azah (ex-pengacara 3R)..dia ni lagi la sangat cool tahap gila babas...tergelak tak control langsung..tah apa yg lawak tah tp dia gelak kitorang gelak..kitorang gelak dia gelak..hahahah..mmg sampai pening si Kamala tergelak..keskeskes..kesimpulannya dorang mmg best!!!!

Before.. After..
Before.. After..
Before.. After..


  • Saya dapat berjumpa dengan Datin Paduka Marina Tun Dr. Mahathir..yeah!!..tak dapat jumpa ayahnya..anaknya pun jadilah..heee..~


Masa gambar ni di snap..kami bertiga tengah control nak gelak..habis je snap..ketiga2nya.."..muahahahahahahah"..pastu Datin tanya.."Kenapa awak gelak?..(sambil tergelak..)..then saya jawab.."tah..Datin gelak saya gelak la..".. hahaha..~


  • Saya dapat berbuka puasa together with my best friends..

Tak cukup sorang..Shafina Afzan..dia MC di hari kejadian..Ejay berada di awangan di hari berlangsungnya majlis..

Marah...

Saya marah kerana...

  • Selepas berbuka puasa di Kelana Jaya, kami melepak di BANGI KOPITIAM TAMAN MELAWATI..kali ni Shafina Afzan ada (baru lps MC..gegege..)..dia merekrut skali ahli baru..Kak Zai..kira ok la..meriah la suasana..mcm hari raya pun ada aku rasa malam tu..hahaha...ok2..ceritanya saya sangat marah disebabkan oleh insiden cawan pecah di Bangi Kopitiam. Puncanya, meja yg kami duduk tak stabil - bahagian tempat Hadi letak tangan senget - cawan jatuh - bil dtg - kami kena extra charge RM10 utk cawan..(kesalahan pada meja sbb Hadi tunduk bawah tgk skru bahagian meja tu dorang tak ketat...lalu hadi pun mengetatkan dan meja kembali stabil..)
  • Nak dijadikan kisahnya, kami bukannya hadap sangat RM10 tu..cuma kami mintak nk jumpa supervisor nk menerangkan keadaan meja yg kami duduk tu..sekali yg dtg waitress yg bertugas bgtau..."DIA SEBENARNYA MALAS NK LAYAN...."..astagfirullahalazim..mengucap pnjg aku kt situ...apa punya supervisor kata kt customer camtu..siap mintak waitress tu pulangkan balik RM10 tu kt kami..ek ellehhhhh..ko igt aku hadap sgt ke spoloh hengget tu??????
  • Mmg lps tu yg jadi mangsa kakak waitress tu la..sian dia tak berdosa..tp silap org jugak la kan org tu nk berkerek dengan...kt meja tu mmg lengkap semua jenis manusia ada...PEGUAM,CIKGU,AKAUNTAN,PENGARAH FILEM, PELAJAR DI MENARA GADING, PEREKA FESYEN, PENGURUS KANAN...ha...apa lg kan..semuanya menghamburkan kata2 nista ke atas supervisor yg rasanya macam ..................itu...
  • Akan tersemat diingatan aku nama supervisor BANGI KOPITIAM TAMAN MELAWATI....ZAHIR!!!!!!!!

Sekian entry kali ini..

p/s: Hadi..terima kasih atas invitation anda...

5 comments:

eqmal hisyam said...

i like very much.. hoho..
we had fun ek..

p/s: update more pliz

eqmal hisyam said...

ehh afta kita g bangi kopitiam, kita lepaz nz dowh...

Fina said...

u, among all d jenis manusia yg ade kat meja tue, u under apa?cikgu?hehe

eqmal hisyam said...

kekwat sgt org kat atas ni... Fina!!

Fina said...

wut's 'kekwat'??speak english mate... :P

| Top ↑ |