Sunday, September 6, 2009

Iftar+Reunion=Awesome!




....

....

Wan: An, tolong aku ngn ikmal arrange kan reunion ni..boleh?

An: Erm..ok
jom!

Cepat je aku jawab. Tiba2 rasa macam...lain macam...macam2 la aku rasa....gegege..best pn ada..pastu terfikir..ada ke org nk dtg?..ye la kan..nk kumpulkan budak2 sekolah rendah yg dah 11 tahun tak jumpa..confirm2 la susah...tp aku rasa macam nak teruskan jugak..sebabnya aku tau Wan and Ikmal ada (sbb dorg org kuat majlis ni...)..MAKA................................

Venue: Coffee,Sugar&Spice Kopitiam
Date: September 5th, 2009
Time: 7 - 10pm


Iftar merangkap reunion yang sangat best gila babas! Aku sungguh teruja. Mana taknya kan..selepas berhempas pulas for weeks together with Ikmal n Wan, finally tiba juga harinya..fuhh~ alhamdulillah..

Everything was definitely awesome! Sume org bergumbira jumpa kawan2 yang dah lama tak jumpa. Some of us ada yang tak jumpa almost 11 years. Ada yang baru jumpa je semalam (iaitu aku n ikmal..heheheh..)..tapi memang sangat nostalgia la..

Mula2 sampai masing-masing tak banyak borak sangat. Just salam2..hai2..sebbaik tak bye2..klu tak aku ngamuk kt situ..dh la penat2 arrange...gegeggege...gurau2.. =P ...tp pas makan...semua orang getting borak2 n switch places....masa tu memang best..banyak cerita yang dikongsikan..siap ada yang tergelak siap tolak2 akibat terlalu gembira (iaitu Sarah gelak tolak Ween dgn kuatnya..aduyai..dh la si Ween tu bagaikan nk ditiup angin..gegege...kidding2..)..byk je insiden gelak tergelak yang jadi..semua orang berkongsi pengalaman yg gembira..alhamdulillah..syukur kerana Allah masih mempertemukan kita....

Nak cerita panjang pun..kawan2 aku dah tulis kt blog dorang..korang boleh click kt sini
http://noahrazy.blogspot.com/2009/09/iftar-wa-reunion.html
or
http://purple-dungeon.blogspot.com/2009/09/bersama-rakan2-sktt.html .... ....

An+Wan+Ikmal
Well done!


Kepada semua orang..mohon maaf jika sekiranya terdapat sebarang kesilapan+terkasar bahasa+terlajak gurau dan sebagainya. Terima kasih yang tidak terhingga jugak sbb korang sume sudi hadir reunion ni...a million thanks!!..to Ikmal n Wan..thanks guys..korang "menceriakan" hari2 malamku dgn brainstorming n cerita2 yang menarik2..gegegegegeg....

Sekian entry kali ini...


9 comments:

Anonymous said...

akhirnya..alhamdulillah, sgt best reU..thanx an..=)

A Lot Like Love said...

ak bg 6 bintang kt entry ni :)thumbs up!

Anonymous said...

ek eleh wan..

Becky said...

an, entri for u!!

http://beckymission.blogspot.com/2009/09/entri-untuk-farhan-al-karim.html

Farhan Al-Karim said...

thaha: most welcome..thanks to u too =)

wan: thanks a lot to u too tutt!! =P

wan&thaha: korang ni aku tgk cm sesuai plk..gegegegege :D

mal: baca dah..terharu T_T thanks!!!

Becky said...

kan an kan? agak sesuai diorg berdua tu..gegegegege gak =))

A Lot Like Love said...

x sesswaiii..an! ko tgk la thaha tu. asek carik psl je. jom kta carik kaki pukul nk mal?? thaha kn nk kumpul kenangn manis b4 blk uk

Anonymous said...

mak aih.. melalut la korg ni.. nak gado kate sesuai, kalau bbaik lagik la.. wekwek..

A Lot Like Love said...

thaha pregnant. die muntah2 lg

| Top ↑ |